Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Friday, November 27, 2009

Perjalanan Hidup Bermula Lagik..

Yah Allah..
kuatkan aku yah..
aku percaya.. apa yang terjadi atas izinMu..
aku redha dan aku terima..
aku bersyukur..
dengan apa yang Kao berikan pada aku..
aku bahagiaa..
atas kesabaran yang Kao anugerahkan untuk aku..

Alhamdulillah..
terima kc Tuhan..
aku akan cuba untuk jadi kuat lagi..
aku mohon petunjukMu
untuk aku dalam menjali hari2 ku..
aku tidak mahu jatuh lagi..

walau aku tahu..
Kao selalu bersama aku..
tapi aku akui..
aku tidak sekuat insan lain..
aku perlukan seseorang yang mampu membimbing aku..

kalao betul ini jalan hidupku..
aku redhaa..
jika ini jalan kebahagiaanku..
aku terima..

Tuhan..selalu lah bersama aku..

0 comments: