Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Tuesday, November 10, 2009

SARAWAK..!?

Pindah Sarawak..??! keputusan yang tepat kah buat aku aa? perlukah aku pikir beribu kali atao hanya sekali?? baik kah untuk aku dan keluarga aku?? hmm..

kalao jawapan neh lebih kepada YAH.. yah,.. aku akan pindah awal tahun depan.. apa lae yang aku mao cai.. i juz want a new lyf.. yang buli buat aku bahagia dan senyum balik cam dulu..

Alhamdulillah.. aku swa semakin pulih.. aku tao Tuhan sentiasa ada sama aku.. Tuhan ndakkan biarkan aku sendiri.. Tuhan tao aku nda mampu dan nda kuat.. terima kc Tuhan..

Aku cuma minta satu jak.. kalao keputusan aku untuk pindah neh buat aku bahagia.. keluarga aku happy.. aku akan ikut.. tapi kalao tidak.. kalao aku hanya mmenipu diri aku jak.. Tuhan aku mohon.. tunjuk kanlah aku jalan mana yang patut aku ikut.. aku perlukan petunjukmu ya Allah .. agar aku tidak sesat dalam menjalani kehidupan yang penuh dengan cubaan ini.. amin..

0 comments: