Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, November 18, 2009

RYNDU yang DIA anugerahkan kepada aku adalah buat kamao wahai Hambah Allah..

Im missing someone..
yeaa.. missing you Hambah Allah..

the one i love..
the one that make my life soooo beautiful..
do you feel da same way too?
Wallahualam..

yaa..i admit ol my mistake..

Yah Rahman.. Yah Rahim.. aku Ryndu HambaMu itao..

Bulan.. Bintang.. please.. tell him dat i miss him sooo bad!

Yah Allah...
adakah kebahagiaan untuk aku lagi?
apakah kebahagiaan yang pernah Engkaw beri kepada aku akan menjadi
milikku semula?

aku penat..
aku sakit
aku letih sekali..

yah Hambah Allah.. yang pernah membahagiakan aku..
aku ryndu kamao..

Ryndu yang Dia anugerahkan kepada aku neh.. adalah untuk kamao..

Tuhanku.. aku sujud padamu.. berikanlah aku kebahagiaaann.. yang pernah Engkaw anugerahkan untuk aku dahulu..

amin amin amin

0 comments: