Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Monday, November 2, 2009

Selamat Pagi Chentaaaa!! =)

pagi yang indah!! alhamdulillah.. aku mc lae diberi peluang untuk terus bahagia.. =)

tengahari neh aku ada class.. mesti pegi ou! rindu mao study..
rindu kawan kawan..
rindu UNITAR!

haha!

aku netao apa cerita hidup aku hari neh.. aku harap Tuhan selalu bersama aku.. aku harap hari neh akan jadi hari yang paaaaaling indah dari hari hari sebelum neh.. berkat doa ku.. amin..

aku teda tidur satu malam.. berkat dari nescafe yang aku minum satu malam.. ada hikmah jwala.. jadi semayang subuhku hari neh dapat diteruskan tanpa gangguan setan.. haha!
alhamdulillahhh..

mama aku pagi2 lae p keja.. aku nemao kuar bilik..takut nanti mama aku tao aku teda tidur satu malam.. aku bangun awaaall?? mustahil la kalao aku swa tidur jam 3 4 pagi kan?? melainkan aku nda tidur laa.. lol!

pagi2 lae aku swa buat bising.. KARAOKE babe! haha, buat satu rumah terbangung dengar aku melalak.. cakap mao lepas tensen.. nda jwa..aku happy pagi2 neh.. bah batery mc kuat kan?? tunggu jak laa nanti tengahari or petang.. sandi neh terusss.. huff! harap2 teda lah bah kan.. haha! yeye jak!

sambung cerita.. aku teda bekfes pun pagi2.. perut aku saaaaaakit gilak2 ou.. tapi mc jwa teda mood mao makan.. swa makan tengah malam semalamm.. dayankkk! berat aku dari 38kg now jadi 40kg swa.. ndalama jadi giant jwala badan aku neh.. swalah teda bf.. hohoho.! ndapalah.. asal aku happy!! =)

aku netao apa kick aku pagi2 swa mao berblogging.. otak mc freshh bah.. jadi apa yang aku tulis suma macam air jak laaa.. hehe.!

p/s: aku rindu mao menyanyi ma bapa ku.. raja karaoke bah itu! bapa pulanglaaa!! aku rinduuuu bapa ou!

0 comments: