Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Saturday, November 21, 2009

cuba berdiri lagi

alhamdulillah..
aku punya kekuatan utuk cuba berdiri di atas kekuatan kuw sendiri..
aku tao aku ndaa mampu.. sememangnya aku ndaa kuat..
aku cuba untuk memaksa diri aku..
aku nemao kena cakap lemah..
aku nemao jatuh atas kebahagiaan orang lain..
aku ada Tuhan.. aku yakin Dy akan selalu tolong aku..
selagi aku tidak lupa akan tanggungjawab aku dengan Nya..

Tuhan..
aku tao sebelum neh aku alpa..
aku lupa..
aku redha segala nikmat yang Kao berikan kepada aku kao tarik balik..
namun sekarang..
kuw tahu salah kuw..
kuw tahu silapkuw..
aku mohon Ya rahman Yah rahim..
kembalikan lah nikmat kebahagiaan kuw..
aku merinduinyaa..
aku memerlukannya..
sesungguhnya Engkaw Maha mengetahui..
Amin...

0 comments: