Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, November 4, 2009

GOT my 'kunci kebebasan'!!

21 ou swa aku nw.. alhamdulillah... mc dipanjangkan umur..
dalam umur aku yang masuk 21 swa neh, aku dapat sinar baru dari Tuhan.. alhamdulillah.. Tuhan buka pintu ati aku untuk aku jadi diri aku sebenar semula.. =) terima kc Tuhan..
dalam umur aku yang sekarang neh.. banyak tanggungjwab aku yang perlu aku laksanakan..
banyak yang perlu aku buat..

aku rasa hadiah yang paling bernilai buat aku kali neh,.. aku jadi anak mama bapa aku semula.. alhamdulillah.. aku bahagia.. dan aku tao mama bapa aku lae bahagia.. sekarang kunci kebebasan yang aku dapat neh aku akan gunakan dengan sebaik mungkin.. aku akan gunakan macam mana orang yang berumur 21 tahun gunakan.. dewasa swa tao babe.. kalao kawin ada anak 2 swa kali.. haha! agak2 lah kan? bf pon teda mao kawin kunuk..

tapi aku betul2 bahagia laa.. aku memang ndaa sendiri hari jadi aku tahun neh.. kawan2 dan family aku ada sama2 aku.. mungkin ada sedikit sedih la.. tapi ndapa.. Tuhan ada untuk aku.. Tuhan swa anugerah kan aku keluarga yang sangat sangat sempurna.. durang betul2 buat aku bahagia.. terima kc Tuhan.. =)

p/s : thx for da ROXY mama! thx for da C905 papa! mwamwamwah!

0 comments: