Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, November 25, 2009

Adakah Kau pilihan Allah buatku? MZMK

Alhamdulillah..
aku swa semakin ok..
berkat kesabaran dan kekuatan yang Allah bagik ngan aku..
Tiada apa lagi yang aku mao fikir sekarang neh..
kita swa punya hidup masing2..

Ya Allah..
ada kah dy pilihanMu untuk aku?
adakah dy insan yang Kau pilih untuk membahagiakan aku..
kalau betul Ya Allah.. dekatkan lah dy padaku..
aku mohon agar pilihan Mu ini akan membawa kebahagiaan buat aku..
di dunia & akhirat..
amin...

mungkin inilah hikmah di atas semua kepahitan dan kesedihan aku selama nie..
terima kc Ya Allah..
Kau berikan aku pelangi yang sangat indah..
alhamdulillah..

0 comments: