Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Sunday, November 8, 2009

Nafas Baru

Alhamdulillah...

rasa tenang sekali...=) terima kc Tuhan.. lama swa aku nda rasa setenang ini.. bahagia sangat2.. now aku sedar.. keperitan yang aku rasa sebelum neh ndaa laa seteruk mana.. aku memang mengaku yang aku ndaa kuat.. tapi aku tao.. aku mampu sebenarnya.. sap aku tao Tuhan ndakan uji Hambah Dia melebihi kemampuan dan batas.. cuma aku jak yang memang ndaa kuat hadapi suma neh.. alhamdulillah..adanya insan anugerah Allah yang selalu ada sama aku.. terima kc mama && papa =)

Ya Allah,.. tolong panjangkan umur mereka.. tampao banyak yang dorang korbankan untuk anak dorang neh.. dan kini Kao swa buka kan mata aku.. untuk menilai yang mana baik dan buruk.. =)

p/s: Ya Allah.. tolong berikan aku petunjuk dalam menjalani kehidupan aku sebagai seorang hambah yang selalu lupa =)

0 comments: