Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Tuesday, November 3, 2009

whoaa!! udara udara..

Alhamdulillah.. ari neh aku kc peluang diri aku keluar kejap.. makan diluar.. huhu..
kasian deh badan aku.. diruma sejaaa.. ngeeh!

aku makan rojak ayam.. mimang nda sedap sangat2.. tapi sap lapar n malass betul mao p jauh2 aku makan jak laaa.. haha.. sekurang2nya badan aku rasa jwa udara segar.. even aku memang rasa tenaaaang lae diruma.. netao napa ou.. aku banyak luangkan masa diruma ou.. kasia kawan2 aku.. aku pun rindu durang jwa.. tapi aku netao napa aku malasss betul mao bejalan.. padahal keta ada.. kunci ada.. huff!

bagus jwa laa.. nda jwa duit aku hari2 keluar kan..? bisuk teda class.. teda plan.. aku lama ou nda tinguk wayang.. rasa betul2 mao kuar p tinguk wayang.. tapi napa aku cam malass aahh? hmm..
jiwa aku diruma ou sekarang.. ikutkan hati kalao dulu akulah orang yang paling jarang ada diruma.. taoi kali neh diruma jak.. nda jwa aku rasa boring.. huhu

mungkin ada hikmah jwa kali aaa.. ndapala.. Tuhan yang gerakkan hati aku untuk berada diruma jak.. mungkin aku akan dapat ketenangan dicneh.. insyaAllah..

0 comments: