Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Monday, November 2, 2009

ENDLESS LOVE


insan tersayang anugerah dari Allah..

kebahagiaan mereka tanggungjawab aku

Tuhan.. sayang la dorang macam mana dorang sayang aku..

bahagiakan lah dorang macam mana dorang selalu membahagiakan aku

selalu lah bersama mereka

macam mana dorang selalu ada sama aku

hanya durang jak yang aku ada..

dunia akhirat..

love you mama&&bapa

amin..

Chentaku sekalian.. saaaaayang kamao sumaaa..

sepa sepa yang teda dalam pic.. aku sayang kamao jwa

0 comments: