Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Thursday, November 12, 2009

wujudkah teman sejati?

yahh!! dan teman sejatikuw adalah ALLAH.. aku tao.. hanya Dy seja satu2nya yang akan selalu mendengar dan selalu membantu setiap hambahNya.. aku percaya.. Dy ndakkan pernah biarkan hambahNya sendiri.. Dy selalu sayang akan hambah2NYA.. aku jwa percaya wujudnya cinta yang sejati dariNya...

Ya Allah.. kalao aku jatuh hati lae.. kao jatuh kan lah hatiku dengan seseorang yang melabuhkan cintaNya padamu.. agar bertambah cintaku padamu.. amin amin amin..

Aku mohon Ya Allah.. kabulkan lah setia doa2 kuw yang kuw mohon Padamu.. aku tao Kao maha mendengar... aminYarobbulalaminnn...

0 comments: