Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Sunday, November 8, 2009

Kebahagiaan Untukmu.. =)

Hambah Allah..

aku ndaa mengharapkan apa2 lae dalam hidup aku sekarang neh? asal aku tao kao bahagia.. aku happy jwa.. alhamdulillah..

sekarang aku mao start swa hidup baru..cukuplah sampai cneh swa.. aku takut aku ndaa mampu nanti.. aku takut nanti somthing akan jadi.. aku nemao buat orang sekeliling aku sedih..

aku pun swa nampak dy ma kao.. dan aku harap dy adalah yang terbaik buat kao..
aku??... aku akan jadi Hambah Allah yang baik jwa.. akan jadi yang terbaik..akan cuba yang terbaik.. sap aku pun mao Allah temukan aku dengan seseorang yang baik jwa satu hari nanti.. insyaAllah..

aku akan cuba bediri di atas kaki aku sendiri.. terima kc Hambah allah! Jaga diri yah!!

tapi buat masa neh aku betul2 teda mood mao mencari..menerima pun aku nemao.. aku appy gneh.. aku takut mama bapaku kehilangan sayang aku lae.. macam mana dulu aku tampao curahkan sumanya untuk Hambah allah yang Allah temukan untuk aku.. =)

SELAMAT DATANG DUNIA BARUKU!

0 comments: