Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Monday, November 2, 2009

cepatla masa berlalu..

aku mao Sembahyang ou! cepat2 laaa masa berlalu.. nanti afta semayang subuh jak aku tidur.. itao pun kalao lah mata aku neh mao tidur.. huhu

kadang2 kan aku rasa lucu plak tinguk laki bini ma anak2 durang.. aku akan jadi macam tao jwalah be2rapa tahun lae.. cuma aku netao sama sepa aku akan kawin.. c(: lol!

aku Mohon Tuhan.. anugerahkan aku seorang lelaki yang betul2 sayang aku.. yang terima aku seadanyaa.. yang buli bimbing aku ke syurgamu.. amin amin amin..

aku tao.. itao jwa lah doa mama bapa aku untuk aku.. =)

p/s: aku mao kawin pilihan mama bapa aku laaa if gtao.. c(: ! LoL!

0 comments: