Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, November 25, 2009

Kebahagiaan ini lah yang aku cari.. =)

alhamdulillaaahh..
aku ndaa mengharapkan apa2 dalam hidup aku..
aku cuma mao bahagiaa..
aku penat menangis..
aku sakit tersiksaa..

Mungkin..
Tuhan pun nemao tengok aku menangis lae..
tersiksaaa terus..

aku selalu mohon kebahagiaan..
apa pun yang tejadi aku redhaa..
aku terima dengan hati yang terbuka..
aku akan hadapi semuanya dengan iman..

alhamdulillaaa..
kebahagiaan yang aku cari ada disini..
tangisan dan penderitaan yang aku alami selama neh berbaloi..
atas kesabaran aku..
atas kekuatan yang Dia bagi ma aku..
terima kc Tuhan..

Yah Allah..
seandainya telah Kao catatkan..
Dia milikku..
Tercipta untuk diriku..
Satukanlah hatinya dengan hatiku..
titipkanlahh kebahagiaan..

Tuhan...
ku mohon apa yang telah Kao takdirkan..
Kuharap.. dia adalah yang terbaik untukku..
kerana Engkao tahu segala isi hatiku...
pelihara daku dari kemurkaan Mu..

=)

syukurrr alhamdulillaaahh..

MZMK! terima kc Ya Allah..


p/s: aku doakan kao akan selalu bahagia disana..aku swa cuba yang terbaik untuk kita..
mungkin inilah takdir kita.. aku redhaa wahai hambah Allah.. aku terima ini sebagai takdir hidup aku.. terima kc sebab pernah buat aku bahagiaa..

0 comments: