Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, November 18, 2009

RYNDU yang DIA anugerahkan kepada aku adalah buat kamao wahai Hambah Allah..

Missing someone..

yea..! missing you sooo bad!


Do you feel da same way too?

Wallahualamm..


Only God knows..


Ya ALLAH.. Ya Rahman.. Yah Rahim..

apa akan jadi dengan Hambah mu ini selepas neh...


adakah kebahagiaan akan menjadi milik aku lagi?

apakah Nikmat kebahagiaan yang pernah Engakaw berikan dahulu kepada aku

akan datang kembali..


sejujurnyaa.. aku hanya mahu dia..

sebabnyaa.. hanya Engkaw yang tahu


aku Lemah..

Aku sakit..

Aku penaat..

tolonglah faham wahai hambah Allah yang pernah membahagiakan aku..

aku.. hanya ada kamu.. dan kamu satu2nya buat aku..

Allah tahu..

Allah tahu segala2nyaaa..


terima kc Ya Allah.. kerana selalu mendengar aku dikala tiada siapa mahu mendengar..

0 comments: