Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, November 18, 2009

masih untukmu

Yah!
hati ini masih milikmu..
rindu ini masih untukmu..

aku ndaa kesah kalao orang tao..
aku ndaa malu untuk cakap..
hati aku..
perasaan aku..
&& blogg aku..

Tuhan berikan aku kekuatan untuk luahkan ini..
sekurang2nyaa.. aku ndaa sakit lagi..
menyimpan satu kebenaran yang sepatutnya aku cakap awal lagi..

but im human been..
Allah ciptakan aku dengan sifat Ego..
tapi Ego yang tidak memakan diri aku sendiri.. syukurr

aku daa pernah bangga aku hidup sendiri..
Untuk apa?
aku tidak mahu menipu diri aku lagi..
biarlah semua tekeluar disini..
after diss.. aku akan tenang..
tiada apa lagi yang aku simpan..
biarlaa dia tahu..
sebab dia memang patut tahu..

aku belajar sesuatu yang baru dalam hidup aku sekarang ini..
untuk percaya diri aku sendiri.. dan untuk belajar percaya insan anugerah Allah..

pelajaran yang sangat bermakna dalam hidup aku..

kalao punya kesempatan kedua untuk dia dan aku.. pasti aku akan buat yang terbaik! pasti aku tidak akan melukakan dia lagi =)

tapi kalao tidak.. kalao aku bukan pilihan dia lagi.. sekurang2nya aku belajar sesuatu yang baru..
dan jika satu hari nanti Allah temukan aku dengan seseorang.. aku tidak akan mengulangi kesilapan yang sama.. =)

Hambah Allah..
aku sayang kamao dunia akhirat..
terima kc untuk segalanyaa.. =)

kao satu2nyaaa insan yang aku sayang di langit dan di bumi..

0 comments: