Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Sunday, December 13, 2009

alhamdulillah.. syukurrr..

Mohd Zaid Mohd Kamil..
anugerah terindah dari Mu..

dengan izinMu yah Allah..
aku bahagia lagi..
aku mohon kebahagiaan ini atas keredhaanmu..
tolong jangan biar aku terjatuh lagi ya Allah..

aku bahagia dengan nikmatMu ini..
aku bersyukur dengan anugerahMu ini..
alhamdulillah...

jika jauh ini bahagia untukku..
aku redha yah Allah..
aku terima..

jika di lah jodohku dariMu..
aku rela menerimanya..
jika dialah yang baik bagiku yah Allah..
maka baikkan lah diriku untuknyaa..

redhailahh hubungan yang Kaw anugerahkan kepada kami ini..
tolong jaga kasih sayang kami yah Allah..
tolong jaga hati kami Tuhanku..
tolong jaga iman kami kepadaMu..

aku mohon yah Allah..
peliharalah hubungan ini..
yang telah Engkau takdirkan
untuk dua hambahMu..


aminnn...

0 comments: