Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Thursday, December 24, 2009

Selamat datang 2010! please be good to me!

syukuuurr alhamdulillah..
2009 berakhir.. 2010 menjelmaaa!

selamat tinggal 2009! kao banyak meninggalkan 1001 kenangan dalam hidup aku..
terima kasih 2009!

apa yang telah aku capai dalam tahun 2009?

1) berjaya sambung study!

2) pernah mendapat 3.50

3) belajar untuk bercakap di depan owg ramai

4) berani memberi idea dan pendapat

5) daa pandai bawa keta sorang2..

6) lebih matang memilih teman..

7) family first!

8) mencoba untuk menguatkan iman =)

9) berniaga dengan menjual cupcake dan shawl..

10) dapat menerima pendapat owg lain [yah2 dulu sy degil]

11) daa pandai buat keputusan sendiri

12) pandai masak daa..

heee!! so aku ndaa menyesal meninggalkan 2009! sbb 2009 banyak mematangkan aku! walaupun usia aku mao masuk 22 swa.. aku bersyukur.. sebab aku masih berpijak di bumi yang samaa! alhamdulillahhh!!



0 comments: