Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Monday, December 14, 2009

aku sayang kamao ZAID KAMIL

yah! sungguh!
aku sayang kamao ZAID KAMIL kuw..
sayang yang Allah anugerahkan ini untukmu..
hati yang Allah beri pada setiap hambahNya kini milikmuw..
tolong jaga hati ini Zaid..
seperti mana aku akan selalu menjaga hati muw..
aku chentaa kamao Zaid..
Chenta yang Allah berikan kepadaku ini kini kaw memilikinyaa..
tolong hargai perasaan ini Zaid..
seperti mana aku menghargai anugerah kebahagiaan ini..
kau dan aku terwujud dalam bumi yang berbezaa..
tapi aku pecaya Zaid..
kau dan aku bersatu atas izinNyaa..
alhamdulillah..
Yakinlaaa..
Tuhan akan selalu bersama kita..
walau jauh mana pun..
seperti Adam Dan Hawa..
aku percaya..
segalanya atas ketentuannyaa..
dan aku percaya wahai Zaid Kamilku..
kau adalah insan anugerah Allah yang Dia berikan..
untuk membimbing aku..
seorang insan yang lemah..
seorang insan yang penuh dengan kekurangan..
terima kc wahai hambah Allah..
kerana engakaw sudi menjadi sebahagiaan dalam hidup aku..
kerana engkaw sudi menyempurnakan sebahagian hati yang Allah anugerahkan ini..
terima kasih MZMK!

0 comments: