Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Tuesday, January 26, 2010

ya Allah. Sayang yang Engkau anugerahkan padaku ini aku beri padanya.

yah.
insan anugerahMu.
adam yang merubah seluruh hidupku untuk terus dekat denganMu.
alhamdulillah.
terima kc Tuhan.
syukurr.

kini aku twu Tuhan. segala pahit yang aku alami dalam perjalanan hidupku ni ada hikmah yang sangat manis.
aku yakin Kau selalu bersama hamba2Mu yang sabar.
aku yakin satu hari nanti kemanisan akan aku rasai.
dan alhamdulillah.
ku temui.

terima kc kerana mendengar segala isi hatiku Tuhan.
terima kc krana memberi peluang diri ini utk bahagia.

MOHD ZAID MOHMED KAMIL. Adam anugerah Allah yg sangat2 bernilai buatku.
terima kc Tuhan.

terima kc abg.
syg bahagia bersama dengan abg.
terima kc atas kemanisan dan kebahagiaan ini.
syg sayang abg dunia akhirat.

0 comments: