Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Friday, January 29, 2010

Kuatkan aku Tuhan.

Yah Allah.
kalau dia lah yg Kao ciptakan utk aku.
baik bagik agamaku.
baik bagiMu utkku.
tolong kuatkan aku Tuhan.
aku twu ujian ini kecik utk ku.
tapi sebagai Hawa yang lemah.
sangat berat utk aku tanggung.

aku xperna menyesal dengan apa yg takdirkan utk aku.
Kao yg menghendaki semua ini terjadi.
aku redha ya Allah.
aku twu inilah bahagia utk aku dariMu.
sentiasalah bersama aku Tuhan.
agar aku sentiasa kuat menjalani hidup ini.

aku hanya mahu bahagia.
dan aku twu apa yg Kao berikan ini adalah bahagia utkku.
aku hnya perlu sabar dan menanti aapa lagik yg akan Kao aturkan utkku selepas ini.

aku nemao menangis Tuhan.
aku nemao jadi hambahMu yg lemah.
tapi aku betul2 lemah Tuhan.
aku ndaa dapat tahan airmata aku neh.
sangat mudah ia keluar.
maafkan aku Tuhan.

bukan aku menyesali takdirMu.
aku twu inilah yg baik utkku.
aku janji Tuhan.
akan jaga amanahMu ini sebaik2nya.

terima kc Tuhan.

0 comments: