Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Thursday, January 28, 2010

Ingin bahagia.

yah Allah.

dosaka aku bila aku menduakan cintaku padaMu?
dosaka aku bila merindukan selain dariMu?
kerana aku ingin mendapatkan Chenta dari hambaMu.
kerana aku ingin dirindu oleh makhluk ciptaanMu.

Izinkan aku mendapat chenta sejatiku.
chenta sejati dari makhluk ciptaanMu.
restui aku menemukan rinduku.
rindu dari seorang hambaMu ya Allah.

akankah aku menemukan HambaMu ituh?
yang juga selalu mencintai dan merindukanMu.
melebihi rasa chenta dan rynduku padaMu.

Tuhan.
jika telah Kau catatkan.
dia milikku tercipta utk diriku.
satukanlah hatinya dengan hatiku.
titipkanlah kebahagiaan.

Tuhan.
Ku mohon apa yang telah Kau takdirkan.
ku harap dia adalah yg terbaik buatku.
kerana Engkau tahu segala isi hatiku.

amin.

0 comments: