Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, January 27, 2010

kalao ituh kamao.

=)
terima kc yah kalao ituh kamao.
aku hargai apa yang cuba kamao buat utk aku.
tapi bukan sekarang syg.
masa utk kita daa habes.

kalao sebab benda yang kamao dan aku sama2 ndaa sangka ituh buat ini semua jadi,
lupakan.
aku xkesah. dan xakan pernah kesah.
aku bersyukur. sangat bersyukur.
sekurang2nya aku ndaa akan teruss rasa bersalah dan terus menyalahkan diri aku walaupu aku twu aku salah.
aku twu aku ndaa sempurna.
tapi kejadian ituh buat aku bersyukur.
sekurang2nya aku daa pernah buat yang terbaik.

aku punya hidup baru.
punya amanah baru dari Tuhan.
aku akan sayang dia macam mana aku pernah syg kamao.
akan jaga dia macam mana aku pernah jaga kamao.
akan hargai hati dia. macam mana aku hargai hati kamao dulu.

dan kamao jugak punya amanah baru dari Allah.
jagalah sebaik mungkin.

aku doakan kamao bahagia dengan dia.
aku ndaa mengharapkan kamao doakan aku.
cuma biarkan aku dan dia bahagia.
macam mana aku bahagia melihat kamao dan dia bersama.

=)

0 comments: