Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, January 6, 2010

Tuhan berikanlah aku CHENTAA..

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hariAda yang tak ada di hati ini
di jiwa ini Hampa…

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidupSeakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terangMu
Biarkan lah aku punya cintaTuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalMu
Tuhan beri aku cinta…

Terima kasih Tuhan..
untuk sedikit masa yang Kau berikan kepadaku..
tak ada satu sesalpun untuk semua jalan hidupku ini..
walau kadang aku mengeluh dan berharap akan CHENTAA yang ku nanti..

0 comments: