Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Friday, March 5, 2010

naik tangga. bukan lift. tiada shortcut dalam kejayaan.

ada benda lagi penting dari perasaan aku sekarang ny. aku kena belakangkan dulu kebahagiaan aku. sbb aku twu ini kebahagiaan tetap milik aku. selagi aku ndaa lupa siapa yg anugerahkan kebahagiaan ny. selagi aku nda stop utk bersyukur. so ny yntann syg please focus for your future. apa yg kau mao jadi? sepa kao 5 or 6 tahun akan datang. jangan pikir pasal kawin dlu. benda tuh memang akan ada utk kao. kao xpayah kejar dy memang akan ada didepan utk kao. tapi kejayaan dan masa depan kao ndakan tunggu kao selagi bukan kao yang berusaha utk dapatkan.

ok. nw bapa aku suh keja. aku nemao. aku masih mao study. jiwa aku mc mao study lagi. but at the same time aku memang mao cari duit jwa. dalam tempoh aku study ny aku mao ada keja jwa. jadi bila aku swa abes study aku swa ada keja. keja sendiri. aku yang punya. bukan keja dibawah orang. aku mao ada bisnes aku sendiri. aku mao. so aku ndakkan susah hati pasal keja lagik. tuh impian aku.

tapi ntha sekrg mood aku mao study betul2 down. tapi aku nemao stopp. aku twu ny pasan cuma sementara jak. aishhh. ya Allah. tlgla aku. aku ndaa perlu pening2 kan kepala aku pasal kawin. aku swa ada tunang okeh. benda tuh swa satle. sekarang ny yg perlu aku pikir pasal masa depan aku. yang nanti akan bersangkut paut jwa dengan masa depan kelurga yg aku akan bina.

mood ou mood. man ba kao ny?? kao nemao tinguk aku bejaya lagik kaa?? aku penah dapat 3.50. hasil usaha aku. jadi aku mao usaha lagik bah. aku nemao dapt yg asal2 jak. bukan aku ndaa pandai. malas jak. wahai sifat malas. tlgla p jauh dari otak aku. aku nemao bah kao menyibuk. kao menghancurkan masa depan aku jak nanti. isk.

ok adik manis. mulai sekarang kuatkan tekad. tanam azam okeh?? kao pasti boleh. jangan malas2 lagik okeeh?? anak pandai mesti selalu rajin yunk. tiada kejayaan tanpa usaha! tlg ingat ituh.

0 comments: