Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Friday, March 19, 2010

maaf!!

adakah nampak kesilapan aku disituh apabilaa awal mendapat pengganti??
no syg. bukan aku yg minta. bukan aku yg menyusun takdir. aku hanya hamba macam kao jugaa. benda ny datang tanpa aku rancang pun. DIA yg rancang utk aku.
mungkin kao xpaham. sbb bukan kao yg alami sumaa ny. jadi aku minta cuma satu. doakan kebahagiaan aku okeh? macam mana aku selalu doakan kebahagiaan kao. kao baik. dann aku yakin ko layak utk dapat yang baik. =) lbh baik dari aku.
jadi tiadaa kesilapan di sini. aku hanya mengikut susunan takdir yg manis ini. mana yg baik utkku dari DIA dengan hati yang terbukaa aku terima.
dan kao jugaa harus terima ituh. setiap orang berhak utk bahagia. aku doakan kao akan dapat seorang yang baik dan dapat jagaa kao lebih dari aku penah buat dulu.

peace out.

0 comments: