Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, March 10, 2010

ikhlaskan segala yg telah terjadi.

keikhlasan ituh kemanisan. yang akan membuahkan kebahagiaan. percayalaah. bagik kamao yang masih mencari cinta sejati. teruskan. insyaAllah kamao akan jumpa. carilah berpandukan keredhaan dan petunjuk dari Allah. pasti dy yang kamao dambaakan akan kamao perolehi. ingatlah. Dy satu2nya yang selalu mendengar dan mengetahui isi hati setiap hambaNya. jadi, kenapa tidak meminta pada Dy?? Dykan maha Pengasih. maha Penyayang. Dy pasti twu apa yg terbaik bagi tiap hambaNya. jadi jangan pernah putus asa syg. Tuhan tidak suka. kesabaran ituh adalah permulaan kepada kemanisan. pasti dy jugak kini sedang menanti kamao. cintaa sejati buat dirinyaa. =)).
Dianassh syg. aku doakan yg terbaik buat kamao. sbb kamo jugak layak utk memiliki insan yang baik dari Allah. =)). dann aku percaya syg. kekasih sejati mu dalam perjalanan menuju kamao. sabar okeeh. pasti satu hari kebahagiaan jwa milik kamao. jangan pernah membenci kisah silammu. berterima kasih sahaja pada mereka kerana memberi kematangan dalam memilih pasangan yg lebih baik. =)).
buat kamao incikk Tunang. aku bahagia punyaa kamao. kamao membawa aku kembali kepada Tuhan tika aku jauh dan sesat. aku selalu bedoa dan berharap kamao adalah penutup bagi kesakitan dan kelukaan kuw. kerna aku yakin kamaolah pilihan Tuhan buatku. kerna aku percaya pada setiap istikhara yang aku lakukan. alhamdulillah.
Terima kasih Tuhan. aku bersyukur atas kebahagiaan ini. aku twu tiap hambaMu layak utk bahagia.
dann aku percaya. tiap yg baik ituh akan terciptaa utk yg baik. jika dy baik utkku, maka perbaikilah diriku utknya. amin. =)).

0 comments: