Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Saturday, March 13, 2010

angkara mata minta puji.

aku benci kao ou.
kalao lah pasan benci neh buli buat ryndu aku kurang sama kao, hari2 aku benci kao. tapi ndaa buli. pasan rynduu neh makin kuat bah. sebab kao org yg aku syg. org jauh yg aku sayang.
Tuhan kuatkan aku bah. aku lemah dengan suma neh.

tadi aku ada dengar berita. Najib tun Razak cakap, dy akan tunaikan apa jak yg rakyat mao. okeh. wahai Najib tun Razak. PM malaysia yg bijaksana. bulikah kalao rakyat kao yg sekarang neh tengah seksa minta satu jak permintaan. satu jak. ndaa banyak. bulikaa? tolong sambungkan sabah ngan semenanjung buli?? mheee. permintaan yg sangat bodooh kan? haha.
pening bah Najib berpikir teruss. whoa.

nthala. kuasa tuh bukan dtngan Najib. ituh ditangan yg lebih Berkuasa. kalao aku minta ngan Tuhan, aku yakin Dy kabulkan. tapi Dy tidak akan mao. sebb ituhla ujian utk aku sekarang. Tuhan twu ujian neh kecik jak. aku buli tanggung. cuma aku lemah. so aku kena kuatkan diri aku. hmm.

wahai pujaan hati. maafkan aku kalao ryndu dan sayang aku neh merimaskan kao. aku netao macam mana mao kurangkan ryndu aku yang tersangat2lah banyak utk kao neh. pfft. sbb bagik aku bila aku cakap maybe ituh meringankan. apatah lagik bila kao cakap kao ryndu aku jugak.

okeh2. hati kao tolong jangan degil. nanti kao sakit. zaid tuh rynduuu gilak jwa ngan kao tuh. cuma dy nemao cakap. sbb dy twu bila dy cakap ryndu tuh akan tambah kuat lagik. bukan kao netao an? kao selalu jwa buat. ada ryndu kao hilang?? betambah lagik adalah kan?? naaa. jadi steady bebeh.

relation ini la yg kao cari. steady jak kan. naah. Tuhan swa bagik. simpan. jaga bagus2. hargai sebaik2nya. syukurrr selalu. minta berkat dan redhaa Tuhan. restu mama bapa mesti ada. mhee. paling menang kao DK kalao bab2 ini.

pasal mata yg degil. minta puji nemao tidur ny la buat aku bedepan ngan lappy neh. padahal mao mengupdate ny blog pun sebenarnya malasss. cari point jak mao kasih ngantuk mata. tapi makin galak adalah. tangan makin lancar menaip adalah. bungukkkss.

hari2ku tanpa zaid disisi : hanya depan lappy. dan hp di tangan malarr. msa dy dicneh, hp selalu terabai. stagaa. mimang gtuh kali kan? ketara la bah hp nemao tinggal sebab tggu msg n kol dari zaid jak. kili2 jwa dunia becinta ny. tapi aku suka. sbb dialah boipreeeen. diala kawan. dialah jwa teman. kami buli jadi uda dan dara. buli jadi member yg share kekilian kami bersama. dan bendaa gilak2 yg org len ndaa buat kali. haha.

bahagia betul aku sama kao ny muuuhammmmaaaad zaaaaaaiiiiddd. whoaa.
kao betul2 tekan crayon kao mao kaler dunia aku neh. berseri selalu even kao jauh.

Syukraaan jazilllllaaan Allah. syukuuuurrr. amin.

0 comments: