Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Monday, April 19, 2010

Ya Allah.
aku sayang diorang.
aku sayang insan2 yang akan aku tinggalkan nanti.
aku twu diorang pun sayang aku jwaa.

aku akan bawa semua kasih sayang diorang sama2 aku yang akan menjadi kekuatan utk aku disana.
sebab aku twu diorang akan selalu sama2 aku.

mama&&bapa: along sayang kamao mak. paa. along janji akan bawa kejayaan dan kebahagiaan buat kamu dii KK. mama tolong jaga kesihatan yah? jangan malas makan ubat. along janji akan jaga diri disana. bapaa jangan stress2 keja yah? jaga kesihatan jwa. banyak2 rehat. :) along sayang mama ngan bapaaa sangat2.

Angah abg dan adik: jaga diri bagus2 okeh. along minta maaf kalao along ada buat salah ma kamao. jadi adik2 yang baik yah?? adik ob good luck PMR. jangan malas2. jangan kasih penat mulut mama keh? jaga mama baik2.

atul, niynonk, echill: aku sayang kamao. tunggu aku keh?? kita dating lagik nanti sayang. kita berjuang di medan masing2. jangan kalah okeh?? janji kamao akan tunggu aku. atul jangan study jauh2. nanti aku balik KK aku buli jumpa kao.

byntang: jagaa diri. jaga makan dann ingat kamao swa janji akan tunggu aku. jadi pegang janji kamao ituh yah! darah daging sabah neh akan balik sabah jwaaa.

sayang2 ku sekalian. aku sayang kamao. sumpah aku sayang kamao. Tuhan twu aku sayang kamao. tolong jangan pernah berubah okeh?? ingat janji2 kita okeh?? kamao chentaa mati aku.

Tuhan tolong jaga nyawa2 aku neh dicneh. aku sayang diorang Tuhan. aku chentaa diorang. diorang kebahagiaan aku.

0 comments: