Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Thursday, April 15, 2010

kebahagiaan dii KOTA KINABALU.

Tuhan. Kao berikan aku insan2 tersayang yang betul2 membahagiaka hari2 aku. terima kasih Tuhan. even kehadiran diorang tuh mungkin hanya sekejap jak sbb lepas neh aku teda cneh daa. tapi aku akan simpan dorang dalam hati aku. aku akan balik KK utk diorang sumaa.

ya Allah. diorang sangat2 membahagiakan aku. selalu buat aku ketawa. selalu bersama aku. selalu sayang aku tanpa aku minta. aku saaaaayang diorang Tuhan. tolong jaga ikatan kami neh baik2. aku mao kami bekumpul macam selalu bila aku balik KK nanti.

idzatul nazwaa. aku saaaayang kao kazennn. aku akan ryndu bekili ma kao.

Ainatul Azian. kao paling dupankk! aku sayang kao gilaaaakkk.

Nadia Dianash. aku akan ryndu kaaaooo kazen. :((

Byntangg. terima kasih utk kegembiraan dan keceriaan ituh. janji tunggu aku balik.

kamao semua kenaa tunggu aku balikkk!!

sumpah aku sayang kaaaamaoooo!!

Tuhan tolong jangan buat mereka berubah!

aku sayang diorang. sangat2 saaaaaaaayang.

0 comments: