Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Saturday, April 17, 2010

baik baik sayang. kamao pujaan hati aku.

Tuhan aku sayang dia.
tolong jaga dia utk aku.
saaayang thxx for everything.
aku hargai apa yg kao buat utk aku.
aku bahagia bersama kao.
aku happy dengan kao.
baik baik saaaayang.
ada aku selalu utk kao disini.
tolong jangan berubahh okehh??
tolong selalu ada utk aku.
macam mana aku cuba selalu ada utk kao.
tolong jadi budak baik utk aku okehh??
jangan nakal2 pleaseeeee.
aku saaaaaaayang kao.
sumpaaaah sayang kao.
terima kaseeeh sbb membahagiakan hari2 aku.
aku sayaaaaang kao wahai pujaan hati.
i swear!! i do!!
trust me.

0 comments: