Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Tuesday, April 6, 2010

persiapan. :))

alhamdulillah.
persiapan mao berangkatt jauh swa selesai sikit2. tapi baju belum buat lagiklaa. baru beli kain. plan bisuk mao jalan potong. tinggal 2minggu lagik. xboleh tangguh2 swalaa. mhee.
satu hari neh penat bejalan ou. plan mao bangun awal bah tuh. kununnya mao pii bekfess. kununlaa. set alarm jam 6. tapi jam 9lbh jugak bangun. siap2. jam 11 jwa dari rumaa. kesian sii kazen ndaa pii class. tapi dy jwa yg nemao. membawa lagik pii tinguk wayang. hahaha. cayalahh yunk. mao dekat2 final lae neh. pfft.
tym dii 1B ndaa jwa meninguk wayang. teda yg bestt. haha. pusing2 jaklaa. makan jak kejaa. tuh laa badan mengembang malarr. hahaha.
beli kain utk potong baju kurung pun berabis beli. yalaa. WAJIBB pakai kurung okeh?? swala aku memotong baju jarang baju kurung. naaaaah. ambik kao. padan muka muw dayang. hahaha.
bisuk plan mao bangun awal buat baju. harap2 terbangun la aaaahh. if ndaa, malas swa mao menangguh2 neh. ndaa tesiap karang.
tym aku mao fly neh ramaaii owg yg aku kenal. betambah ramai laa org yg akan aku ryndu nanti. ndaapa sayang2ku. KL dan KK ndaa jauh. selagik ada MAS dan Air Asia akan aku balik jwaa. darah daging sabah bah neh. mhee.
aku harap segalaa urusan aku akan berjalan dengan lancarr.
amin. amin. aaaamin ya rabbalalaminnn.

0 comments: