Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Sunday, April 4, 2010

assalammualaikum.

Syukrann Jazilaaaann buat teman tersayang yg membaca blogg ynta yg buruk ini. mhee.
sory lama xupdate blog. sangat2 bz mencari dan membuat duit. dan kini baru sedar betapa susahnya mao mencai duit. buat adik2 diluar sanaa, ingat ini selalu. susaaah mama bapa kita mao cari duit sayang. penaaat. tapi diorang jak yg xckap. sbb diorang twu. penat macam mana pun diorang kena buat jugak. sbb ituh taggungjawab diorang. :)).

hidup jadi pengangguran sekarang sangat2 boring. rasa macam mao menjual cupcake balik. 21 April. cepatla berlalu. saya tidaaak sukaa akan namanya penantian. penat. sakit.

okeh. aku swa buat satu keputusan. yg sangat2 mengejut. kalao dipikir2kan, memang aku mao jwala. utk masa depan aku. dan inilah cita2 aku. :)). aku memang xpenah p jauh dari family aku. tapi orang cakap kejayaan perlukan pengorbanan. dann inilah pengorbanan aku demi kejayaan aku. amin.

aku harap nanti Tuhan akan kuatkan aku utk hidup ditempat orang. inilah keputusan aku dan inilah yang aku mau. :) demi kedua orang tua aku yang betul2 mao tengok anak2 diorang neh jadi apa yg diorang mao. utk mencapai impian insan anugerah Allah yg penat mencari rezeki utk kami hanya ingin melihat anak mereka sama seperti orang lain. :)) amin. amin. amin.

0 comments: