Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, February 24, 2010

syurgaa yg abadi. =)


ya Allah. sesunggunya jodoh ituh rahsia Mu yg sangat agung. tiada satu pun hambaMu yg twu sepa jodoh mereka. dengan siapa mereka akan berjuang dunia dan akhirat. ya Allah. aku mahu menjadi golongan hambahMu yang Engkau akan memberi kezinan utk melihat jodoh mereka. yg twu siapa teman seperjuangn mereka. namun, aku tahu aku tidak layak Tuhan. aku twu aku tidak sehebat golongan yg Engkau sayangi.

Namun aku bersyukur Tuhan. sekurang2nya Kau perlihatkan adam ituh di dalam mimpiku. aku brsyukur. aku juga punya keizinan utk melihatnya. walau hanya dalam mimpi. namun aku percaya Tuhan. ituhla takdirMu.

yah Allah. jika benar dy la adam yg Engkau utuskan. dia lah yang tercatat di dalam takdir jodohku. satukanlah hati kami Tuhan. titipkanlah kebahagiaan kepada kami agar kasih sayang kami ini abadi dgn redha dan restuMu.

kerna sesungguhnya hanya Engkau sahaja yang twu apa yg terbaik utk hambaMu. hanya engkau sahaja yg tahu rahsia isi hati setiap hambaMu.
terima kc Tuhan. atas keizinan Mu ini. terima kc Tuhan atas bahagia Mu ini.

hambah mohon. agar adam ituhla jodoh hambah. yg akan berjuang bersama hamba, utk menyempurnakan syariatMu Tuhan. yg akan menjadi pembimbing hamba dan zuriat hambah utk menuju ke syurgaMu yg abadi.

amin. amin. amin yarabbalalamin.

0 comments: