Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Friday, February 26, 2010

sakit.

ya Allah.
aku sakit.
aku lemah.
aku penat.
aku xperlukan ubat.
aku xperlukan doctor.
aku xperlukan clinic.
aku cuma perlu dy.
sbb dy pgubat sakit aku.
dy semangat aku masa aku lemah.
dy kekuatan aku masa aku jatuh.
tapi dy dimanaaaa?
Tuhan tlg aku sampaikan ryndu aku.
angin tlg tiupkan resah aku ngan dy.
bulan tlg bagik twu dy aku perlukan dy.
tlglaaaaaaaaaa.
aku xperlukan apa2.
aku xminta pun dy datang p sini utk jaga aku.
aku hanya mintaa sikit jak.
ndaa banyak.
sikit jak bah.
aku twu dy paham.
aku twu.
kalao la dy mampu.
dy xperlukan angin utk terima resah yg aku kirim.
dy xperlukan bulan utk bagik twu aku perlukan dy.
tapi dy akan bagik twu angin dan bulan.
dy akan datang sini.
utk hilangkan resah dan rynduu aku.
tapi kami twu.
kami xmampu.
namun kami bersyukur.
sekurang2nyaa.
inilah penguat kasih sayang kami.
rynduu yg kami tanggung.
hanya Tuhan jak twu.
terima kc Tuhan.

0 comments: