Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Tuesday, February 23, 2010

impian. mimpi. wishlist.

Impian Cikk Yntann.

setiap hamba di dunia ny adaa impian masing2 kan? macam tuh jwala aku. punya impian dan matlamat sendiri. alhamdulillah. ada impian aku yang swaa tercapai. dann ada jwa yang masih cubaa utk dicapai. namun aku akan cuba dann cuba utk mencapai. dengan azam yang lbh kuat dari tahun 2020. hoho. amin.

1) menjadi Hawa yang solehah.
- ini lah matlamat yg aku tengah pegang sekuat2nyaa. alhamdulillah. aku dalam perjalanan. dan muda2han aku akan terus berada di landasan yg betul. amin.

2) membahagiakan Raja dann Permaisuri hatiku.
- ini matlamat kedua terpenting aku. aku rasa belum cukup lagik bakti aku utk memahagiakan dua insan ini.

3) digree.
- ini matlamat aku yg seterusnya. dan setelah aku bergelar dgree holder. baru ley bergelar holder2 yg lain. dan ini kunci utk aku menjadi penjaga kanak2 yg berjaya nanti. hee.

4) punyaa Teman seperjuang.
- alhamdulillah. yg ini pun matlamat yg swaa dicapai. cumaa perlu banyak berdoa. usaha dan tawakal supaya Adam inilah jodoh aku dunia akhirat. amin.

5) punyaa keluarga sendiri.
- yah! ini matlamat setiap manusia. aku jwaa punya matlamat yg sama. mempunyai keluarga sendiri. menjadi tulang rusuk utk suami terchentaa. menjadi ummi kepada zuriatku nanti.

6) punyaa Taskaa sendiri.
- ya Allah. inilah impian aku dari kecil. aku mao bukaa Taska sendiri. dann insyaAllah dengan usaha dan doa aku dapat capai bintang ini. amin.

7) Paris. Egypt.
- aku akan menjelajah kamao wahai Paris dan Egypt. satu hari nanti. amin.

8) daa new Toyota Rav4.
- u will be mine someday. amin.

9) pink. putih. fresh pink rose.
- pelaminku. baju pengantinku. flower2 gurl kuw. amin. amin. amin.

10) ... XD dalam pencarian.

Ya Allah.
aku mohon.
berkat usahaku.
doaku.
tawakalkuw.
matlamat dan impian ini akan jadi kenyataan.
bintang dan bulan ini.
akan aku gapai.
amin.

0 comments: