Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, February 24, 2010

ya Allah. satukanlaa Hawa && Adamnya


Bismillahirahmanirahim.
Dengan nama Allah yg Maha Pengasih lagik Maha Penyayang.
Ya Allah.
kalao memng dy jodohku, dekatkanlaa.
tapi kalao bukan jodohku, aku mohon Tuhan.
Jodohkanla kami.
Jika dy tidak dijodohkan utkku.
aku mohon izinMu Tuhan.
Jodohkanlah kami.
disaat dy tidak memiliki jodoh.
aku mohon Tuhan.
Jodohkanlaa kami.
keranaa.
Aku yakin Tuhan.
Engkau yg memegang segala takdir dan jodoh HambaMu.
takdirkanlah Tuhan.
utk aku berjuang bersamanya.
kernaa aku percaya Tuhan.
dy Adam yang baik dariMu utkku.
amin. amin. amin.

0 comments: