Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Saturday, October 31, 2009

back TO normal =)

alhamdulillah.. dibuka kan hati untuk balik ke asal =)

terima kc Allah.. Kao buka kan hati aku untuk aku jadi aku yang dulu sebelum aku betul2 sesat.. sejujurnya aku memang xpuas dengan apa yang aku buat untuk kc puas hati aku.. sap aku tao bukan itu yng aku cari.. tapi alhamdulillah.. Tuhan betul2 sayang aku.. berkat doa mama bapa aku yang memang ikhlas sayang ma aku.. aku terbuka hati untuk jadi dulu balik..=) aku tao.. cara yang aku gunakan neh salah..bukan ini caranya untuk aku kc lupa dy kan? Tuhan sendiri swa kc tunjuk aku jalan yang mana paling betul untuk aku kc tenang diri aku.. kembali kpd yang asal.. aku tao.. cuma Tuhan jak yang dapat tolong aku.. kalo dia memang tercipta untuk aku.. aku yakin.. satu hari nanti kami akan sama2 balik jwa nanti.. insyaAllah.. sumanya terserah ma jodoh..

sekurang2nya apa yang jadi ma aku neh mengajar aku untuk lebih bersabar dan berdoa banyak2.. sap suma benda terjadi dengan izin Allah.. =)

0 comments: