Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Wednesday, October 21, 2009

whoaaa!

FREE CALL bebeh!!

now im using my digi campus sayang.. free call dude! tapi netao mao kol sepa.. adehh!! banyak num swa aku kol.. thxx sepa2 yang sudi becakap tao aahh?? happy becakap ma kamao semuaaa..!! whoaaa!!

aku banyak makan ou sekarang neh.. balik2 makan! mimang gtao kah kalo urang single..? wahaha, nda kali bah kan? mao cakap stress, nda jwaaa.. happy plak aku sekarang neh.. nda pening tampao pikir nasib yang selalu kena tipu.. puff!

apa lah yang orang tao dapat kalao hari2 kena menipu?! bedosa ada lah kali.. hmm.. nthala.. mimang dia begitao kali kan?

aku nemao banyak pikir now.. sekarang aku mao pikir sal kepuasan hati aku && kebahagiaan mama bapa aku yang selama neh aku kc belakang juz because of you Hambah Allah yang nda pandai hargai orang.. huhu!

0 comments: