Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Thursday, October 22, 2009

jumpJUMPjumpJUMP!

MELOMPAT LEBIH TINGGI! whoaaa!!

lallala..~ lyf diruma jak dari hari minggu tao.. haha! jadik anak yang baik untuk mama papa kuw.. whoaa! jadi bangsa yang baik untuk negara! LoL!! sayang aku balik daaa..! yeaaa! breathing bebeh!!

_____________________________________________________________________

SUGARsugarSUGAR!

MY LIPS LYK SUGAR BEBEH!

aku xpenah suka neh lagu.. ntha tiba2 aku suka plak.. napa tao ahh? sap chenta2 kao sekalian suka neh lagu kali aaa? upss! chenta sekalian tao my kawan2 && my kazen yahh!! bukan chenta hati.. whoaaa.. durang lah bah chenta hati kuw.. my DRUGS bebeh yang kc colour my lyf.. dulu dan selamanyaa.. dari tym aku mc ada bf till aku jadi janda swa now.. LoL!

____________________________________________________________________

SEX&&DRUGS

upss! no sex but drugs only!! my only drugss is my chenta hati jiwa!! family && friends! tQtQtQ semuaaa!! haha, tengah melayan lagu SEX&&DRUGS bah neh!! dulu penah jadi ringtone some1 bila dy kol aku.. LoL! dulu laaaa... aku tao kao ndakan penah baca neh blog tapi aku mao ctao satu duniaaa.. aku penah sayang kao! kao sangat2 baik.. terima kc! hahaha!

sayaaaaanggg && my other drugs yang penah aku sayaaaaang && jaga aku dulu tao tQ jwaa aaa? even aku natao kao dimana nw.. kao jaga lah diri kao bek2 ahh? u r my only 1 dulu.. dulu laaa.. nw aku still ur only 1 kaahh? haha.. takdir jak yang menentukan kann?

even aku baru kenal kamao aku rasa happy happy happy pernah kenal kamao.. i love your sikap pelindung.. ;) winkwinkwink!

0 comments: