Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Friday, October 30, 2009

MODE: Ketenangan..

Hadiah dari Allah .. alhamdulillah..

=) baru pas makan n sembahyang.. alhamdulillah.. aku rasa tenang sangat2.. neh lah Hadiah dari Allah yang sangat2 berharga.. kalao aku tao aku akan dapat hadia seindah ini.. aku ndakan penah menangis semalam.. tapi aku tao, aku manusia besa.. ujian datang ma aku hanya untuk menguji sejauh mana keimanan yang ada dalam diri aku.. aku tao.. iman aku ndala sekuat apa.. tapi sekurang2nya kehidupan aku yang dekat dengan mama && bapa aku sekarang neh dapat buat Hidup aku berubah sikit demi sedikit..

Mama cakap. " Allah tidak akan menguji lebih dari kemampuan hambahNya.." jadi aku tao.. apa yang datang sama aku sekarang neh.. sebenarnya ujian yang sangat2 ringan untuk aku tanggung.. walau susah macam mana pun.. aku tao.. mama, bapa, kuarga dan kawan2 aku ada sama2 aku.. =) dorang la yang selalu ada sama aku di saat aku rasa idup aku betul2 teda erti..

Buat hambah Allah yang pernah membahagiakan aku.. kalao aku cakap aku nda sayang kao lae.. aku menipu.. kalao aku aku cakap kao teda swa dalam hati aku.. bermakna aku nda jujur dengan hati aku sendiri.. =) honestly kao satu2nya Hambah Allah yang betul2 pernah buat aku bahagia.. kao sangat baik dengan family dan kawan2 aku.. terima kc yah sebab pernah kc aku peluang untuk sayang kao dan untuk berada di dalam hati kao even sekejap.. aku hargai semua tao..

kalao kao baca blog aku neh.. aku mao kao tao.. kao nda pernah aku lupa.. dan aku harap kao pun begitu.. kalao satu hari nanti kao memang tercipta bukan untuk aku, aku harap kao akan selalu ingat aku.. sebagai perempuan yang pernah sayang kao.. yang pernah berkorban apa jak untuk kao.. yang sanggup sakit sama2 kao.. yang mao hidup bersama dengan kao.. yang sanggup buat apa jak untuk keluarga kao.. && yang sayang keluarga kao macam keluarga dia sendiri..

terima Kc effmawieMOHDefendi..

p/s: missing my DRUGS! EchillNadraEentan

0 comments: