Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Tuesday, June 15, 2010

Happy Birthday in advance to my DEWA HATI Md Zaid!

Dear my Abah, Happy birthday in advance sayang.

sorry dear terpaksa buat awal. sy nak gii Kelantan. so birthday awak sy buat awal. pluss sy nak jadi yang first celebrate and wish your birthday. sorrylaaa dapat beli 4 slice cake jew. tapi sayang sy dan semangat sy tak laa sesikit ituh okeh? weee.

May Allah bless you sayang. i will make sure dat ur birthday diss year and next next next year akan selalu menghappykan :). even sederhana tapi ia betul2 bermakna dari hati sy utk awak.

sayaaa sayang awak dari hati sy yang dalaaaaam. :)

Umi chentaa Abah selalu.

p/s: thxx to Tho, Ehsan, Jerik && GG sebab tolong sy menseprisekan dewaa hati sy ini. love you all.

Saturday, May 8, 2010

2 weeks in KUALA LUMPUR

Ada masam dan manisnnnyaaa.

2 minggu dii KL baru hari neh dapat update blog. bz tuh boleh jwalaa. class pack. dari pagi till petang. hari2 ada class. weekend roomate ramai pulang. yalah. rumah dorang kan disini jak.
ndakan aku mao pulang kk kowt tiap2 minggu. so tepaksalah bermalam di UIA. haha.

first day in collage.
okeh. sangat2 susah mao sesuaikan diri. apatah lagik aku first time tinggal hostel. jauh dari family aku. bayangkanla. 22tahun bah hidup dibawah mama dan papa. n now akan hidup sendiri di bumi semenanjung. bumi yang sangat2 asing buat aku. tiada saturang pun yang aku kenal sini. alhamdulillah aku kenal incik Tunang lebih awal disini. dia sangat2 banyak membantu. terima kaseh syang.

aku bukan jenis tegur orang. aku akan tunggu orang yang tegur aku dulu. ituh aku. tapi aku kena tolak tepi semua tuh. ini bukan KK. aku kena ada ramai kawan baru aku boleh hidup disini. alhamdulillah. bukannya susah mao cari kawan. dan mereka semua sangat baik. aku sayang diorang.

sometime hidup dalam hostel macam penjara. aku sangat ndaa sukaa. aku ndaa suka dengan namanya RULES. perghh! aku ndaa suka hidup aku dicontrol. but as a student aku kena ikut jwala. b4 jam 12 kena ada dalam hostel. if tidak, TIDUR di MASJID. haha.

roomate aku sangat budak baik. aku suka diorang. diorang buat aku jadi budak baik jwa. haha. tiada kaki bah disini. i leave my 7001 dibawah jagaan adik2 kesayanganku. harap diorang boleh jaga miss pesona tuh baik2. even dy pernah terluka oleh aku. haha.

aku jarang turun KL. malas bah. mao naik tren. aku sangat takut mao naik tren sorang2 disini. lagik pun panas dan sangat ramai orang. aku pun ndaa berapa okeh lagik jalan2 area KL neh. Gombak pun ndaa pass lagik. so sangat2 ndaa berani mao keluar. aku hanya akan keluar dengan kawan2 aku dan incik Tunang ku sahaja. sbb aku rasa selamat dengan diorang. aku neh ndaa alert sikit. selalu terlepas tren. haha.

anyway, 9th may neh mother's day rite?? 21tahun aku celebrate mama's day neh ngan mama aku. but not for this year. aku akan sambut mama's day neh sorang2 dii KL.
for my nyawa. along twu mama ndakan baca blog neh tapi along mao mama twu along saaaaaayg mama dan sangat2 merindui mama. selamat hari ibu mama. along minta maaf kali neh along xdapat sambut hari ibu dengan mama. tapi mama selalu dalam hati along dimana pun along berada. love you my endless love. thx 4 everything. mama nyawa along. :((.

2 weeks weekend without my fiance.
minggu lalu dia pii Langkawi. minggu neh dia pii Ulu yam. okeh. weekend yang sangat2 boring tapi okeh jwala. boleh simpan duit. banyak muvi mao tinguk bah. tapi kena tunggu my sayang free den we can go tinguk wayang. heh.

Study.
macam besakla. class English. okehla. not so bad. harap semuanya berjalan lancar berkat doa ibu bapaku. amin. :)

sayangness in KK.
tunggu aku balik okeh? bulan 7. i will bring along my fiance to KK. heh. LOVE you all banyak2.

Wednesday, April 21, 2010

5jam 30minit.

leaving on daa jet plan.
i will come back soon.

Good Bye KOTA KINABALU.
say hello to KUALA LUMPUR.

thank you for loving me badeeeh. lover. nyawaa. chentaa. otherHalf.
yntann akan bawa kamao semua dalam hati comel ini selalu dimana pun yntann berada.

kamao nyawaa yntann yang mewarnai hari2 yntann.
terima kasseeehh utk semuanyaaa.

tunggu anak comel ini balik okehh??

Jesselton Point. tunggu aku! jangan pernah berubah okehh??
kamao tempat utk aku melepaskan segala kegembiraan aku bersama sayang2ku.

KUALA LUMPUR, treat me nicely. be good to me, && i will be a good gewl for you. :D

happy to leaving.
i pomis you dat i will come back to KOTA KINABALU asap!!

Tuesday, April 20, 2010

esok malam aku fly swaa.
aku akan kasih tinggal semua sayang2 aku dicneh.
tapi ingat la chenta2ku. kamao selalu dalam hati aku. aku sayang kamao lebih. terima kaseh kerana mewarnai hari2 puteri comel ini. kamao membahagiakan aku sayang.
PHO ku tersayang. along sayang kamao. along akan bawa kamao pii KL. along akan simpan kamao selalu dalam hati along. along akan jaga baik2 nama PHO ini dima pun along berada.
Nenek. tq for daa jam. along janji akan jaga bagus2. nenek jaga kesihatan okeh?? nanti along balik along janji bawa kejayaan utk PHO. utk nenek. nenek mesti tunggu along okeh??
Umi dan abah. along saaaaaayang kamao. umi selalu ada sama along. umi selalu sokong along. terima kaseh umi. nanni n naufal jadi anak yang baik okeh??
bapaa dan mama. kamao anugerah terindah buat along. along sayang kamao lebih. maafkan kedegilan anakmu neh selama dy berada dii bawah jagaan kamao. halalkan segala makan minum along yah.
mummy dan daddy: along saaaaaayang kamao jwa. thx 4 everything. thxx dady ajar pasal bussines.
bu ma dan cik cigu. kamao paling otai. along saaayang kamao sangat2. love you.
bu na dan cik momet. yang sangat2 baik hati. nasihat kamu along simpan bagus2.
pak tua dan mcik shikin: along sayang kamao. pii umrah bagus2 okeh??
bu lai dan cik zul. saaaayang kamao jwa. tq banyak2.
kazen2 dan anak2 buahku. i love you sooooooo much! kamao nyawa along.
tunggu along balik okeh??
Tuhan tolong jaga PHO aku baik2. aku saaaayang diorang sampai mati. :((.

Monday, April 19, 2010

Ya Allah.
aku sayang diorang.
aku sayang insan2 yang akan aku tinggalkan nanti.
aku twu diorang pun sayang aku jwaa.

aku akan bawa semua kasih sayang diorang sama2 aku yang akan menjadi kekuatan utk aku disana.
sebab aku twu diorang akan selalu sama2 aku.

mama&&bapa: along sayang kamao mak. paa. along janji akan bawa kejayaan dan kebahagiaan buat kamu dii KK. mama tolong jaga kesihatan yah? jangan malas makan ubat. along janji akan jaga diri disana. bapaa jangan stress2 keja yah? jaga kesihatan jwa. banyak2 rehat. :) along sayang mama ngan bapaaa sangat2.

Angah abg dan adik: jaga diri bagus2 okeh. along minta maaf kalao along ada buat salah ma kamao. jadi adik2 yang baik yah?? adik ob good luck PMR. jangan malas2. jangan kasih penat mulut mama keh? jaga mama baik2.

atul, niynonk, echill: aku sayang kamao. tunggu aku keh?? kita dating lagik nanti sayang. kita berjuang di medan masing2. jangan kalah okeh?? janji kamao akan tunggu aku. atul jangan study jauh2. nanti aku balik KK aku buli jumpa kao.

byntang: jagaa diri. jaga makan dann ingat kamao swa janji akan tunggu aku. jadi pegang janji kamao ituh yah! darah daging sabah neh akan balik sabah jwaaa.

sayang2 ku sekalian. aku sayang kamao. sumpah aku sayang kamao. Tuhan twu aku sayang kamao. tolong jangan pernah berubah okeh?? ingat janji2 kita okeh?? kamao chentaa mati aku.

Tuhan tolong jaga nyawa2 aku neh dicneh. aku sayang diorang Tuhan. aku chentaa diorang. diorang kebahagiaan aku.

Saturday, April 17, 2010

baik baik sayang. kamao pujaan hati aku.

Tuhan aku sayang dia.
tolong jaga dia utk aku.
saaayang thxx for everything.
aku hargai apa yg kao buat utk aku.
aku bahagia bersama kao.
aku happy dengan kao.
baik baik saaaayang.
ada aku selalu utk kao disini.
tolong jangan berubahh okehh??
tolong selalu ada utk aku.
macam mana aku cuba selalu ada utk kao.
tolong jadi budak baik utk aku okehh??
jangan nakal2 pleaseeeee.
aku saaaaaaayang kao.
sumpaaaah sayang kao.
terima kaseeeh sbb membahagiakan hari2 aku.
aku sayaaaaang kao wahai pujaan hati.
i swear!! i do!!
trust me.

Thursday, April 15, 2010

kebahagiaan dii KOTA KINABALU.

Tuhan. Kao berikan aku insan2 tersayang yang betul2 membahagiaka hari2 aku. terima kasih Tuhan. even kehadiran diorang tuh mungkin hanya sekejap jak sbb lepas neh aku teda cneh daa. tapi aku akan simpan dorang dalam hati aku. aku akan balik KK utk diorang sumaa.

ya Allah. diorang sangat2 membahagiakan aku. selalu buat aku ketawa. selalu bersama aku. selalu sayang aku tanpa aku minta. aku saaaaayang diorang Tuhan. tolong jaga ikatan kami neh baik2. aku mao kami bekumpul macam selalu bila aku balik KK nanti.

idzatul nazwaa. aku saaaayang kao kazennn. aku akan ryndu bekili ma kao.

Ainatul Azian. kao paling dupankk! aku sayang kao gilaaaakkk.

Nadia Dianash. aku akan ryndu kaaaooo kazen. :((

Byntangg. terima kasih utk kegembiraan dan keceriaan ituh. janji tunggu aku balik.

kamao semua kenaa tunggu aku balikkk!!

sumpah aku sayang kaaaamaoooo!!

Tuhan tolong jangan buat mereka berubah!

aku sayang diorang. sangat2 saaaaaaaayang.