Ingat ini wahai Adam && Hawa Allah.

Adam && Hawa. jadilah hamba yang soleh && Solehah untuk Tuhan mu. jadilah anak yang baik untuk kedua org tuamu. jadilah pasangan yang setia kepada Nadi mu. syg. ingat ini selalu. kejauhan ituh adalah kebahagian buat kamu sayang. sekuat mana ujian Tuhan. sekuat ituh jugaklah sayang && chenta Nya buat kamu. 2 Hati hasil penyatuan Allah. Yntann && Zaid.




Monday, August 8, 2011

Alhamdulillah . ituh janji Allah .

Assalammualikum . lamaa gila intan tak update blog . busy busy busy sangat2 . neway intan ada satu crita best yg nak dikongsikan disini . Alhamdulillah, intan dah pun bergelar tunangan orang . dan ituh janji Allah buat setiap hambanya .

Jodoh Ajal dan Rezeki adalah rahsia Allah . dan kita sebagai hambaNya, adalah tugas kita berdoa dan berusaha utk meminta jodoh yg terbaik . rezeki yg halal dari Allah . dan umur yang panjang utk kita terus beramal di mika bumi pinjaman Allah ini .

02/07/11, intan dan Adam pilihan Allah Md Zaid Mohamed Kamil telah Allah satukan dgn ikatan pertunangan . intan bersyukur, segala doa intan dan zaid Allah makbulkan . see, Tuhan sentiasa inginkan dan memberi yg terbaik utk hamba2Nya .

kalau sudah jodoh, even pasangan kita itu berada di bumi lain juga akan bersatu dgn izin Allah . sbb ituh janji dy . kita hanya mampu berdoa dan meminta yg terbaik utk kita .

intan selalu berdoa agar intan akan jadi seorang isteri yg baik dan solehah utk suami intan , di dunia dan di akhirat .

Buat Adam pilihan Allah utk ku . kamu juga pilihan wali ku utk meneruskan tanggungjwabnya . didik lah ak, bimbingla ak, karna kamu adalah imam dalam solatku, teman dalam suka dan duka ku juga suami dunia akhiratku . amin yarobbalalaminn .

0 comments: